highschooldream.blogg.se

Second week of track

Förra veckan började jag med Track and Field (friidrott) i skolan. Säsongen börjar inte förrän nästa vecka, men vi har börjat med conditioning och styrketräning för att hinna komma iform inför säsongen (de som inte var med i en vintersport har haft conditioning sedan jul typ). Hittills har träningarna varit utmattande och roliga haha, och vi tränade tre dagar förra veckan! Denna veckan har vi fyra träningar, men från och med nästa vecka kommer det vara två timmar varje dag efter skolan. Så himla kul! Jag kommer förmodligen hålla på med häcklöpning, distanslöpning och längdhopp. Coacherna tycker även att jag ska prova stavhopp eftersom de från skolans gymnastiklag ofta är bra på det, så jag överväger att testa det också. Vi får se haha! 
 


Kelly :D

GÖÖR DETT!!! ;D

2014-03-04 / 20:26:13
Anonym:)

Hej! Jag funderar själv på att bli utbytesstudent och har så många frågor, här är bara några av de frågor som jag undrar!
Får man välja värdfamilj elr vilken stat man vill bo i?
Hur länge kan man vara ustudent?
Är high school som i filmer? Vad är det som skiljer sig om inte?
Är det typ cheerleder som är de "populära" och fotbollskillarna?
Är festerna med röda muggar?
Gick du typ på gymnastik innan eller var du typ jättevig skatt du kunde vara med i laget?
Är det många av dina vänner som har bil som kan skjutsa dig?
Är det svårt att förstå engelskan? Vilket betyg har du i engelska i Sverige innan då åkte? Har C, vg tror du att jag skulle kunna klara det?
Kmr kanske på mer frågor sen… puss❤

Svar: Hej,
Jag ska försöka svara på alla din frågor, men för att inläggen inte ska blir för långa så kommer jag dela upp dem i olika inlägg. Hoppas det blir bra haha! :)
Har du fler frågor så tveka inte att kommentera igen!
Kram!
Mikaéla Svensson

2014-03-07 / 12:26:00

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback