highschooldream.blogg.se

Last day of school

I tisdags hade jag min sista dag på Jackson High School. Den sista dagen var egentligen på torsdagen, men alla som inte behövde ta finals (mig inkluderat) behövde inte komma till skolan onsdag eller torsdag då de dagarna var "final days". Jag tror att jag och de andra utbytesstudenterna var de enda på hela skolan som var ledsan över att skolåret var slut haha! Skolan gav oss varsin liten prydnadsisbjörn (GO BEARS!) som en liten avskedspresent, hihi. Hur som helst är det ju skönt med sommarlov! Här är lite bilder från sista dagen i skolan:
Jag och Olivia 
Jag och Cameryn haha! 
Jag tillsammans med the dance people fån skolan! 
Jag och Molly...och Matt haha...
Jag och Kevin
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback