highschooldream.blogg.se

Last week

Nu är det inte ens en vecka kvar innan jag åker tillbaka till Sverige och jag vet inte riktigt hur jag känner inför det. Jag är glad att jag ska träffa min familj och mina vänner, men ledsen för att lämna allt här. Jag har i stort sett byggt upp ett andra liv här, och det känns himla konstigt att bara lämna allting och att jag inom en vecka kommer vara tillbaka i mitt gamla rum i min gamla hemstad där allt förmodligen är som det alltid har varit och ingen som jag har umgåtts med de senaste 10månaderna går att få tag på. Saying good bye is always the hardest part...
Bildkälla


Terese kusin

Men vi alla längtar efter dig här hemma! <3
Du får erbjuda dom att komma till Sverige så dom får träffa din släkt här hemma :)

2014-06-03 / 12:53:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback