highschooldream.blogg.se

Gymnastics banquet

Förra helgen hade vi en banquet med gymnastiklaget för att avsluta säsongen. Det går till så att man klär upp sig och äter middag tillsammans med coacherna och familjemedlemmar. Efter middagen delar coacherna ut letters till de som har förtjänat detoch sedan håller seniorsen i laget tal. Jag fick också hålla ett tal eftersom jag, precis som de som är seniors, inte kommer vara med i laget nästa år. Det var lite nervöst men det gick bra! Det var ett bra avslut på säsongen men jag kommer verkligen sakna att träna tillsammans med alla i laget! 
De lät mig letter i gymnastik vilket var mer än förväntat haha! Varje sport har en rad kriterier som man måste uppfylla för att men ska få sin letter, och det är lite som en symbol att man har varit duktig under säsongen I guess. Man måste letter i minsten sport för att kunna skaffa en lettermen's jacket (det vi i Sverige oftast kallar "collegejacka")! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback