highschooldream.blogg.se

Disney dag 6 del 2

Här är andra inlägget om vår sista dag på Disney för denna resan. Som gjorde vi ett återbesök till Epcot och länderna och här är ännu lite fler bilder därifrån! 
En av byggnaderna i Italien! De hade till och med en miniversion av Trevi-fontänen! 
Ännu en bild på Tyskland. I dessa byggnaderna fanns en restaurang, ett flertal souvenirbutiker, en butik med autentiska tyska varor och lite annat smått och gott! Det var i en av dessa butikerna som jag hittade julgransgurkan som jag visade i första inlägget om Disney! Om ni inte här läst det hittar ni det här. 
Bild från ingången till Kina!
Ett flertal bildern från en akrobatshow vi tittade på i Kina. De gjorde dels sådant som är här på bilden, men de gjorde även tricks med bland annat rockringar. Alla var himla viga och verkade galet starka! 
Här är bussen som tog osstill flygplatsen. Det var lite sorgligt att åka hem, men det var med säkerhet inte sista gången jag åkte till Disney! Dessutom hade jag upplevt så himla mycket, så jag var ändå glad och hima nöjd med tiden som vi hade varit där! 
Här är en halvbra (läs jättesuddig) bild av Orlando tagen från frlygplanet som tog oss hemåt. Det var verkligen hur fint som helst, men då jag inte är någon mästerfotograf hade jag svårt att fånga detta på bild haha. Jag ska försöka läsa på lite och öva på att ta bättre bilder i olika sorters ljus med min kamera så jag kan få till lite bättre bilder! Hur som helst var det jättefint, så ni kan ju låtsas att bilden är hur bra som helst! 
 
 
 
Det här var sista inlägget om Disney, men en ny resa väntar inom kort! Dessutom är hela mitt liv här som en resa, då jag upplever himla mycket nytt hela tiden. I love my life in America! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback