highschooldream.blogg.se

Disney dag 5

Femte dagen i Disney world gick vi åter igen till Magic Kingdom. Vi åkte en del olika berg och dalbanor, bland annat en relativt extrem flumride. Blev verkligen HUR BLÖT SOM HELST haha, vart dyngsur efteråt, men den var ändå väldigt väldigt rolig! Vi åkte även bland annat en dumbo-karusell och tittade på en parad under dagen, och jag hade ännu en bra dag på Disney World. Det är verkligen kul att ha varit där! Himla rolig upplevelse och jag är så tacksam att jag har fått åka dit! 
På kvällen gick vi till ett av hotellen som fanns och där hade de ett enormt pepparkakshus. Det var människor inuti det som sålde diverse julgodis och varm choklad. Så himla gulligt! 
 
Vi avslutade dagen på en "dinner theater", vilket är en kombination av en middagsrestaurang och en bio. Man beställde mat strax innan filmen började och sedan åt man under filmens gång. Jag drack läsk för typ andra gången sedan jag åkte till USA (eller andra gången unde hela året, då jag inte tror att jag har druckit läsk på hur länge som helst). Anledningen till denna extrema händelse(haha) var att de hade jordgubbs-sprite. SÅ GOTT! Till det åt jag en ceasarsallad medan vi tittade på andra delen av The Hobbit. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback