highschooldream.blogg.se

Great Weekend

Denna helgen har varit hur bra som helst! Som jag redan har nämnt började den himla bra med vinst av gymnastiktävlingen samt mys och umgänge med de andra i gymnastiklaget. Eftersom jag redan har skrivit om det tänker jag inte gå in på detaljer men vi hade verkligen roligt och jag trivs hur bra som helst med dem i laget! De är peppande, roliga, trevliga mysiga och hur goa some helst! 
 
Gårdagen både började och avslutade bra och jag hade förmodligen en av de bästa kvällarna på länge. Runt 5 tiden hämtade Maddie mig och vi åkte och åt middag med Tricia, Shannon, Grace, Hannah och Laura. När vi alla började bli klara sa Tricia "I don't like the skin on the avocado". Det tog ett tag innan vi andra förstod vad hon pratade om, men när vi väl gjorde det skrattade vi i ungefär tio minuter. (Hon hade alltså fått skal på en del av avokadebitarna i hennes sallad och ätit dem allihop utan att veta att man inte direkt brukar göra det, hehe).
Efter middagen mötte vi upp Cloe och Katie och gick och tittade på "The Awkward Moment" (den nya filmen med Zac Efron). Filmen var helt okej och vi skrattade mycket trots den grova humorn, haha! Det satt även ett par bakom oss i biosalongen som la hysteriskt roliga kommentarer under hela bion, så vi skrattade lite åt dem också, hehe. 
 
Efter bion avslutade vi kvällen på Starbucks där vi satt och pratade lite. Vi planerade bland annat inför prom som är i maj samt en hel del annat. Jag personligen provade min första "Chocolate Chai Tea Latte" och ändrade uppenbarligen namn till "McKayla"! 
Idag (söndag) tränade jag gymnastik på morgonen och nu ikväll var vi på ett Super Bowl Party. Eftersom "Super Bowl", vilket är ett stort football game, spelades ikväll har väldigt många firat det med sina vänner medan de har tittat på matchen tillsammans. Vi åkte till några kompisar till mina amerikanska föräldrar, åt och hade trevligt. Jag avslutade även dagen med en kopp te och två kapitel ur The Great Gatsby, jag kan verkligen inte klaga! Så. Himla. Tacksam!
 
 


Beccis

Hi McKayla I miss you
McKayla ahha varför tycker jag att detta är jättekul hahaha aja fint iaf :):) förresten skrev du inte om det du drack var gott eller ej jag vill veta

Svar: Hehe sorry for that girly! Det smakade prima!
Mikaéla Svensson

2014-02-03 / 17:38:59

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback