highschooldream.blogg.se

JAG MÅR SÅ HIMLA BRA

Mitt liv är verkligen på topp just nu! Jag gillar skolan, jag trivs superbra med min familj här, jag mår bra, äter bra, dansar, har lagom mycket kontakt med människorna i Sverige och älskar mitt liv rent allmänt. Det är så sjukt att jag har fått chansen att göra något sådant här och jag är så himla tacksam! Till och med måndagar är bra här! Jag hartill och med (oftast) roligt när jag gör läxor och jag hittar på så himla mycket skoj med min familj under helgerna och på eftermiddagarna (när jag inte gör läxor eller dansar). Att det dessutom är runt 30grader varje dag trots att det är september är ett stort plus! Även om jag saknar min svenska familj så det gör ont ibland och även om jag saknar mina fina vänner i Sverige så är jag samtidigt väldigt glad och lycklig med livet just nu. JAG MÅR SÅ HIMLA BRA!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback