highschooldream.blogg.se

Frågestund

Jag tänkte ha en liten frågestund och det skulle vara något ni undrar över! Skriv en kommentar eller två så lovar jag att svara i ett inlägg senare i veckan! Ni kan fråga om precis vad som helst: skolan, kulturchock, school spirit, mitt schema, vad jag äter till furkost, vilka skor som amerikanarna använder... Feel free to be creative! ASK ME QUESTIONS.


Isabella

Vad är det absolut konstigaste som du har stött på i USA? :)

2013-09-11 / 09:43:09
Anonym

Hej!
Har lite frågor då jag funderar på att också åka som utbytesstudent. Vet du hur man kan på något sätt veta att man är "redo" ? Funderar på att åka efter tvåan men inte helt hundra på att jag är redo för allt vad ett utbytesår innebär, trots att det är något som verkar väldigt kul. Ska man bara känna det eller ska man ta steget iallfall? Har stor beslutsångst om jag ska åka nu eller om jag ska åka efter gymnasiet.
När anmälde du dig? Och när tror du att du tycker att det är lämpligt att anmäla sig senast?

Kram!

2013-09-12 / 21:42:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback