highschooldream.blogg.se

First football game

I fredags kväll var jag på min första football game tillsammans med Hannah och Rachel vilka jag har träffat genom dansen i skolan. Väl där träffade vi även Kristin och McKenna så vi umgicks lite med dem. Jackson Polarbears spelade mot Akron East Dragons och vi vann! Jag har en bra kväll men ärligt talat så var sällskapet roligare än själva matchen. Fast jag är inte ensam om att tycka så, de flesta här går på football matcherna som en social grej snarare än för att faktiskt intensivt och aktivt titta på matchen. 
Hannah, Kristin, McKenna och jag. 
 
Vid halvlek var det banduppvisning vilket innebär att skolbanden från skolorna som spelar har varsitt uppträde på 5-6 minuter. Här är Akron East's band:
Och här är Jackson's band:
Jackson's band, "The Purple Army", hade aningens fler medlemmar, haha. Det är ungefär lika många medlemmar i the Purple Army som det är elever på mitt gymnasium i Sverige... 
 
Jag, vår maskot och McKenna
Jag och Gordon (en senior som dansar på Jackson som också var och tittade på matchen)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback