highschooldream.blogg.se

Fighting in the cafeteria

Idag hände en sak som jag nog egentligen bara trodde hände i filmer; två tjejer började fightas i skolans cafeteria när de hade lunch. Jag hade lunch samtidigt som dem så jag såg det, och jag blev påriktigt överaskad över hur de betedde sig. De drog literally av varandras hår och slog varandra hej vilt. Ironiskt nog hade skolan besök av members från marinkåren vilka hjälpte till att dra isär tjejerna som bråkade. Det kändes konstigt att se dem bråka så även om det bara varade i runt 10 sekunder. High school is dramatic, haha! 
 

Nej, jag var såklart inte inblandad i bråket och det är inte direkt bråkigt eller stökigt i min skola i övrigt så mamma och pappa: ni kan vara lugna! Jag lovar att ta hand om mig! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback