highschooldream.blogg.se

Så himla tacksam

Dagen: Vakna utvilad (på riktigt, jag vaknade 5.30 utan att klockan ringde), bra dag i skolan, gjorde jell-o jigglers med mom, smakade ravioli med pumpafyllning, hade en trevlig pratstund med mom och dad ute på terassen, tittade på en dansföreställning i en gammal och superfin teaterbyggnad tillsammand med min local coordinator och hade en mini-bonfire. Det har varit ännu en bra dag här! Jag har det så himla bra just nu och jag uppskattar verkligen allt som min värdfamilj gör för mig. Jag är även supertacksam till mina föräldrar som lät mig åka iväg. Jag mår så (!) bra och jag vill bara krama hela världen på grund av att jag är så himla glad. Jag tror att det är svårt att förstå hur otroligt glad och tacksam jag är om man inte har varit i samma situation som jag är just nu, men allt känns verkligen hur bra som helst. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback