highschooldream.blogg.se

Ostabil vecka och ny favorit

Denna veckan har verkligen varit upp och ner! Jag tror att jag har gått igenom varenda möjliga humör man kan ha; allt ifrån otrolig saknad till superultramegaglad. För närvarande mår jag iallafall bra, och helgen har börjat bra! Igår efter skolan shoppade jag lite med mom, åt på Panera's (vilket ungefär är en kombination av ett bageri och en sopp/sallad/sandwich-restaurang) och tittade på F.R.I.E.N.D.S. och Pitch Perfect. Idag på morgonen skypeade jag med mina fina släktingar i Sverige eftersom morfar fyller 75år. Grattis igen morfar! Min släkt är den finaste som finns. Jag tycker om er jättemycket! Efter skypeningen pysslade jag lite och sedan hade jag dans. Nu ska jag plugga lite och senare ikväll ska jag på ett birthday party hos Robyn. Så kul! 
Här får ni även en random bild på mig och min nya favorit. Det är basically smaksatt vatten med färgämnen (bara för att). Det är verkligen jättegott och faktiskt inte superonyttigt vilket är bra, haha. Det finns många olika smaker med! Den på bilden smakar ungefär som Twister. 
 


Beccis

Kunde inte bestämma mig vilket inlägg jag skulle kommentera meeen till detta iallafall: MUMS om den smakar twister! Drömmen ju!

Till halsduksinlägget: vad fin och gosig den såg ut! :D
<3

Svar: Hihi, du får mer än gärna kommentera till två inlägg! ;D
Mikaéla Svensson

2013-11-09 / 22:21:16
BLOGG: http://rrrebeccah.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback