highschooldream.blogg.se

Give thanks!

I ren thanksgivinganda tänkte jag ägna ett inlägg till att visa lite tacksamhet. Jag vill börja med att tacka mina föräldrar i Sverige för att de gjorde det möjilgt för mig att åka iväg på ett utbytesår. Det är helt klart något av det bästa jag har gjort, jag ahr utvecklats och upplevt så himla mycket och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna uttrycka hur glad jag är för att jag har fått möjligheten att göra det här. Tack så himla mycket världen finaste föräldrar, jag älskar er! 
 
Sedan vill jag även tacka min fina värdfamilj för att ha välkomnat mig in i deras familj och låtit mig bli en del av den. Jag vill också tacka dem för att de tar hand om mig, visar mig America och tar med mig på roliga äventyr. Jag är dem evigt tacksam för allt de gör för mig och jag uppskattar det verkligen! 
 
Jag är även tacksam för att jag har fina vänner och släktingar hemma i Sverige som finns där för mig i alla lägen och för mina vänner här i USA som gör mig glad, hjälper mig, umgås med mig och förgyller mitt utbytesår. Ni betyder väldigt mycket för mig! 
 
Jag måste även nämna att jag är tacksam för F.R.I.E.N.D.S., för att jag får uppleva allting som jag tidigare bara har drömt om och för att jag är så himla lycklig! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback