highschooldream.blogg.se

Vart tror ni att jag hamnar?

Jag tror på Arizona, Arkansas eller North Carolina av någon anledning. Vet faktiskt inte varför... Vet som sagt inte vad jag hoppas på, men California eller Florida hade inte varit fel! Tänk om jag hamnar i någon av Sydstaterna... Då kommer jag prata med superdialektalt när jag kommer hem...
Vart tror ni att jag hamnar?


beccis

min kompis kompis bror hamnade i alaska, hahha! :)<3

2013-03-07 / 06:42:59
BLOGG: http://rebeccaslh.blogg.se/
She-who-should-not-be-named

Oklahoma, Tennessee, Kentucky ;PPppPPpPpPp

2013-03-08 / 09:38:04
tova

jag hamnade i nevada! jag vet inte vart du kommer hamna men oavsett blir det säkert bra!

Svar: Jag gick inte och kikade lite på din blogg och läste lite om din placering och så, och det verkar superbra! Härligt att det ligger så nära California också, och att skolan verkar typ "typiskt amerikansk" ;D Jag vet inte så mycket om Nevada, men det blir säkert jättebra där! :D
Mikaéla Svensson

2013-03-08 / 23:56:36
BLOGG: http://usatova.blogg.se

minnesooota (så låter dialekten där ;))

2013-03-09 / 18:45:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback