highschooldream.blogg.se

Utbytesstudent.se

Jag tänkte tipsa lite om en superbra hemsida för alla utbytesstudenter och för alla som är intresserade av att läsa om sådant som hör ett utbytesår till, nämligen utbytesstudent.se. Där hittar ni bland annat flertaler utbytesbloggar som ni kan kika på. Titta även gärna in på min profil vilken ni hittar genom att klicka på bilden nedan. Nu när jag ändå skriver tänker jag också meddela att ni kommer få en rolig överaskning här på bloggen imorgon. Hihi. 
 
 
 
 


Kajsa

Hej!
Jag undrar hur du bestämde dig för att åka med STS? Vad avgjorde saken för dig?
Jag ska nämligen åka nästa år och är just nu i steget med att välja organisation och det är såå himla svårt!
Tack på förhand, ska bli riktigt kul att följa din resa!
Kajsa

Svar:
Mikaéla Svensson

2013-07-29 / 18:24:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback