highschooldream.blogg.se

Jag vill veta vart jag hamnar!

Alla mina papper är sedan ett par veckor tillbaka ifyllda och skickade till STS's kontor. Det har inte ännu sickat mejl och bekräftat att de har fått dem men jag har sett att de har börjat fylla i mina betyg på min internetprofil så jag vet att de har fått dem. Så fort de har kollat igenom mina papper och kontrollerat att allt är som det ska kommer de skickas till USA och sedan börjar sökandet efter en värdfamilj! Jag är så himla spänd på att få veta vart och hos vilka jag hamnar! Är det varmt eller kallt? Öst eller väst? På en ranch ute i ingenstans eller i en söt typiskt amerikansk vila i ett litet gulligt område? Hur ser min familj ut? Har de barn och i så fall i vilken ålder? Kommer jag få ett eget rum? Jag vill veta nu! Ska jag vara ärlig har jag ingen idealfamilj som jag önskar mig helst och jag bryr mig mindre och mindre om i vilket klimat jag hamnar. Huvudsaken är att jag får en bra familj som jag trivs hos och som hjälper mig att uppleva så mycket som möjligt av USA under mitt utbytesår! Jag vill veta hos vilka jag hamnar och jag vill veta det nu! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback