highschooldream.blogg.se

Ett mail närmare USA

 
 
Fick tidigare idag ett mail från STS med en del information, bland annat vad gäller ett avreseläger i slutet av april. Det är ett läger där man träffar och umgås med andra utbytisar som åker med samma organisation samt får massa information om utbytesåret. Jag tror verkligen att det kommer bli jätteroligt (precis som det mesta andra som är kopplat till mitt utbytesår,hehe)! Att träffa andra som känner likadant som jag och bara prata om utbytesåret under hela helgen! Jag tror faktiskt att jag kommer vara ännu mer taggad på att åka när jag har varit på lägret än vad jag är nu. Åh, jag kan fortfarande inte förstå att detta händer mig! 
 


beccis

:)

2013-02-08 / 17:22:20
BLOGG: http://rebeccaslh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback