highschooldream.blogg.se

Upplevelser

För ett år sedan vid den här tiden hade jag ingen aning om hur mitt år här i USA skulle bli och det är rätt galet när man tänker efter. Något som är ännu mer galet är hur bra det ar varit hittills och hur bra det förmodligen kommer vara i fortsättningen! Jag hittade en mapp på datorn med massa bilder från weheartit. Jag sparade bilderna där för ungefär ett år sedan och de visar massa saker som jag ville göra under mitt utbytesår. De flesta av dem har jag redan upplevt vilket är roligt såklart! Det är väldigt häftigt hur mycket som kan hända under bara några månader och mycket mer kommer hända under tiden framöver! Jag tyker om mitt liv här så himla mycket! 
 
Saker att bocka av från min bucket liet för utbytesåret: 
 
Andra saker som jag vet att jag såg fram emot var att äta frozen yoghurt, köpa saker från Victoria's secret, Forever21 och Abercrombie, äta bbq-ribs, träffa min värdfamilj, bära kläder med skolans logga och drömma på engelska. Allt detta har hänt men trots det är det faktiskt fortfarande väldigt roligt att göra! Även om många av dessa sakerna numera är vardag kan jag ändå tycka att det är väldigt kul när jag tänker efter eftersom det länge var något som jag drömde om att göra. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback