highschooldream.blogg.se

Swedish meatballs

Ikväll har mom och dad julfest och de har gjort hur mycket mat som helst! Jag gjorde även svenska köttbullar med gräddsås haha! Det gick bra med lite online-hjälp från mamma hemma i Sverige och de verkar vara omtyckta trots att det var typ andra gången jag gjorde köttbullar i hela mitt liv. Kul att de uppskattas och att folk tycker om dem! Det är synd att det inte går att få tag på lingonsylt i närheten dock, haha! 
De senaste dagarna har vi julpyntat i huset och här får ni lite smakprov på vad som finns i huset. Vi har väldigt mycket pynt, inte minst utomhus så det här visar bara en väldigt väldigt liten del! Den första bilden är av vår enorma julgran (den är typ tre-fyra meter hög haha). Något som är roligt är att vi har pyntat den delvis med snurrande julkulor. På den andra bilden ser ni min lilla rosa gran som befinner sig i mitt rum. Jag ska se om jag kan hitta/pyssla ihop lite pynt till den, så himla gullig! 
 
 


Beccis

men åhhh vad fina! Du måste be någon ta en bild på dig framför granen på julisafton :)

2013-12-08 / 20:42:27
BLOGG: http://rrrebeccah.blogg.se
Hanna lundström

Vilken fin gran kram Hanna och Helen

2013-12-13 / 15:35:38

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback