highschooldream.blogg.se

More Christmas

I helgen firade vi ännu mer jul! På fredagkväll/lördag morgon kom massa släktingarhem till oss och vi började lördagen med ett träningspass tillsammans. De flesta av oss åkte till ett träningscenter i närheten och där spelade vi pickleball. Jag hade aldrig spelat det förut men det är ungefär som tennis, fast med andra jag tror att det är ungefär som tennis (då jag inte är särskilt insatt i tennis kan jag inte riktigt uttala mig om det, hehe). Jag spelade två matcher, sedan gav jag upp och sprang och stretchade istället. Bollsporter är inte riktigt min grej om man säger så, haha. Oavsett var det roligt att göra något allihop tillsammans! 
 
Efteråt åkte vi hem, åt sloppy joes till lunch och umgick rent allmänt. På kvällen åt vi middag med bland annat skinka och rökt lax, spelade sällskapsspel, öppnade paket och hade det mysigt. Det var roligt att träffa alla och jag hade en allmänt mysig och bra jul! 
 
Så bra människor! 
 

Hoppas ni hade en bra jul! GOD JUL och GOT NYTT ÅR!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback