highschooldream.blogg.se

Christmas Eve

Igår var det julafton, men julen firas vanligtvis inte förrän den 25 här. Trots det firade vi ändå lite smått även om vi väntade med paketerna till idag (juldagen). Jag började julaftons morgon med att skypea med min familj hemma i Sverige vilket var mysigt. Jag saknar dem verkligen, men det var kul att se hur glada de blev när de pratade med mig. Efter det åkte jag, mom och Steph till gymmet och sedan, efter en snabb dusch, bakade jag lussekatter. 
 
På kvällen gick vi till några vänner till min värdfamilj där vi pratade lite och sedan hade vi familjemiddag med oxstek, sötpotatis, svampsås och Crème Brûlée. Kvällen avslutades med två filmer; Despicable Me 2 och Polarexpressen, och det var en allmänt mysig dag verkligen! Det kändes lite konstigt att inte fira som vanligt, men jag tyckte ändå att funkade och som sagt var himla mysigt! 
 
 
Under de två senaste dagarna har jag även fått paket på posten med julklappar från Beccis och Kelly (världens finaste vänner hemma i Sverige). Här är lite bilder på dem medan de ligger under min minigran haha. Blev så himla glad när jag fick dem! Visar vad jag fick senare! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback