highschooldream.blogg.se

Hall of Fame-parade

Här i Canton finns "Pro Football Hall of Fame", vilket är en hall of fame med en massa football-spelare och varje år anordnas det en parad där bland annat en del av dessa football-spelare medverkar. Denna parad ägde rum tidigare idag och jag, min värdmamma och min värdbror åkte downtown för att titta på den. Förutom football players medverkade ett flertal olika marchingband från Canton's alla high schools, några företag och lite annat smått och gott. Jag kan inte påstå att det var det roligaste jag någonsin varit med om men det ar ändå kul att få uppleva det då, iallafall jag anser att, det är väldigt amerikanskt med denna typ av parader. Rolig upplevelse helt enkelt även om jag inte, som en del, skulle gå upp runt 4-5 am på morgonen för att få bra platser. Helt klart något man borde uppleva om man åker till USA.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback