highschooldream.blogg.se

Columbus and Athens

Igår åkte jag och min v-familj till Columbus eftersom v-dad skulle till en läkarkonferens där. Under tiden som vi var där mötte vi upp min v-syster Stephanie samt en av hennes kompisar, Jess, och tittade i lite affärer. Jag köpte ingenting, men vi åt glass och hade allmänt trevligt. Det var roligt att äntligen träffa Stephanie! När v-dads konferens var klar åkte jag och Josh med till Stephanies lägehet i Athens (en mindre stad i Ohio) och vi spenderade resten av dagen med middag bestående av burritos (mitt livs första) samt bio (en biobiljett kostade endast 4dollar!!!). Jag fick även träffa två till av Stephanies vänner och se större delen av Athens. 
Dessa underliga statyer som föreställer majskolvar fanns mitt i Columbus. Mycket speciellt och intressant I must say...
POTTERYBARN FINNS PÅRIKTIGT! Om du är ett fan av F.R.I.E.N.D.S. förstår du why I'm so excited about this, if not just keep on scrolling down...
Jeni's Splendid Ice Creams, better than Ben&Jerry's!
SQUIRREL!
Ett monument som fanns i Athens, kommer inte ihåg till vems åminne dock. 
 
 


José

Omg potterybarn!! Ser ut som du har det härligt i övrigt, så avis! Miss you Mike! Puss

2013-08-12 / 11:57:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback