highschooldream.blogg.se

Shark disection

På senaste tiden har vi dissekerat olika sorters djur, bland annat sjöstjärnor, kräftor och hajar i min biologisklass. Himla intressant och helt okej, trots att jag har fått både kroppsvätskor och hajorgan i ansiktet, på kläder osv haha! Jag och Tricia hittade två hajbebisar i vår haj vilket var himla coolt så jag tänkte visa dem, haha! Hope you don't mind. 

Här är även en bild på diverse fiskdelar och legobitar(!!!) som vi hittade i våra hajar. Äckligt? Ja, men rätt coolt ändå. 


Emma

Hej, följt din blogg ett tag och tycker den är väldigt bra och att det verkar som att du har ett kul år.
Jag har några frågor då jag blir utbytesstudent i USA till hösten med STS och den första är: Hur gjorde du med mobilen? svenska mobiler funkar väl inte i USA?
Och den andra är, då jag tycker din bloggdesign är så snygg, hur gjorde du den? är lite efterbliven med teknik... ^.^
Skulle bli jätteglad om du kunde svara på frågorna :) Kram, hoppas resten av ditt år blir superbra!! :)

Svar: Jag försökte svara på dina frågor i ett inlägg. Om du har mer frågor, tveka inte att höra av dig!
Mikaéla Svensson

2014-05-04 / 12:51:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback