highschooldream.blogg.se

Catch up del 1

Jag har inte skrivit här på länge, men tiden har gått himla snabbt de senaste veckorna och jag har helt enkelt prioriterat annat! De senaste två veckorna har hur som helst varit superbra, och mycket har hänt!
 
Helgen för ett par veckor sedan hade jag bonfire hemma hos Cloe tillsammans med Katie, Tricia och Maddie. Vi gjorde s'mores och eldade upp skolsaker för att fira att skolåret snart var slut! Rebelliskt, I know right. 
 
Veckan efter var det dags för min FÖDELSEDAG! Jag fyllde 18år och hade en i stort sett PERFEKT dag! Jag blev väckt på morgonen utav mina fina kompisar från Sverige då de ringde och sjöng för mig. Även papsen ringde och sa grattis! När jag kom ner för att äta frukost på morgonen hade min amerikanska mamma gjort "Birthday Muffins" till mig, så himla gulligt! I skolan hade jag en ny klänning på mig, jag redovisade min sista uppgift i skolan (ett danssolo koreograferat till en monolog vilken jag för övrigt fick A på) och de sjöng för mig på tre olika lektioner. Efter skolan skypade jag med mamma och syster och de hade även skickat blommor och choklad till mig! Efter det åkte jag och gymmade med Tricia och sedan på kvällen åt vi mat från mitt favorithämtmatställe: Baja Pizza fish. 
Efter middagen åkte vi ut med båten och efter det var det dags för presentöppning och glasstårta! Vi gick även ut och åt kvällen efter på ett Steakhouse, så gott! Jag hade verkligen en helt perfekt dag och jag är så himla glad att jag har så fina människor runt omkring mig! 
Jag och Tricia, som fyllde år dagen innan! 
Blommorna och chokladen som min svenska familj skickade till mig, Tack så himla mycket! Älskar er! 
Min första glasstårta från Dairy Queen. Det var vaniljglass och chokladglass samt ett lager av fudge och chokladkolasås, ehehehe! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback