highschooldream.blogg.se

Prom round 2

Helgen efter vår prom, gick jag på ännu en prom! Det blev lite sista minuten då jag blev frågad att gå så sent som tisdagen innan, men man tackar ju verkligen inte nej till att gå två gånger! Jag gick tillsammans med en svensk utbytesstudent som går på en skola cirka 20 minuter från Jackson. vi åt middag och tog bilder tilsammans med några av hans vänner och även om jag aldrig hade träffat dem förut (utom Kristoffer, han jag gick med alltså)så hade jag verkligen hur kul som helst! Kanske till och med roligare än vad jag hade på Jacksons prom! 
 
Vi började kvällen hemma hos Kris vän Lawrence. Vi tog bilder och åt jordgubbar, och sedan åkte vi till BRAVO, vilket är en italienskt restaurang. Där hade vi middag, och sedan åkte vi till lokalen där själv balen var. Temat för balen var "Venice Love", så det hade dekorerat med antika pelare, maskeradmasker, italienska bakverk osv. Balen höll på till klockan 11, och efter det åkte vi hem till Brianna, en annan kompis till Kris för efterfest. Var tillbaka hemma runt klockan 2, och jag hade en grymt rolig kväll! Jag är så glad att jag fick uppleva prom två gånger! Waaa! Här är lite bilder från kvällen:
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback