highschooldream.blogg.se

Shopping Spree

I torsdags åkte jag med Maddie och hennes familj ner till Columbus för en shopping spree. Vi stannade i tre dagar och det var verkligen jätteroligt! Perfekt för att få ett bra springbreak! Eftermiddagen/kvällen då vi kom dit gjorde vi inte så mycket. Jag och Maddie gick till gymmet på hotellet och sedan åt vi alla middag på en restaurang i närheten. Fredagen spenderade vi i ett enormt köpcenter, "Easton", i Columbus. Köpcentret är både inomhus och utomhus och det var hur stort som helst. De hade massa roliga butiker och jag fick med mig en hel del nya kläder hem! Efter shoppingen åkte vi tillbaka till hotellet för att fräscha upp oss lite, och sedan blev det middag på en mysig italiensk restaurang. På lördagen åkte vi tillbaka till Easton, spenderade ytterligare några timmar där innan vi begav oss hemåt. Himla rolig liten resa! 
Hotellet vi bodde på hade sådan hotellfrukost som hotell i skandinavien ofta har, alltså frukostbuffé. Det är något som jag inte har sett på så många hotell som jag har bott på här i USA och eftersom jag älskar hotellfrukost så var det verkligen ett plus! 
Detta är ingången till en av de två (!!) Victoria's Secret butikerna som fanns i Easton. Det spelar ingen roll hur länge jag har varit här, jag blir fortfarande exalterad när det kommer till VS! 

En av dagarna stannade vi vid en liten cupcakebutik och åt varsin cupcake. Min hade Oreo-smak, yummy in my tummy! 
Haha, såhär glad blir jag varje gång jag ser Potterybarn. Det är inte lätt att vara FRIENDS-fan...
Maddie, jag och Tori efter första dagen i Easton. 
Som sagt, vi fick med oss en hel del hem haha! I Easton fanns det till och med en H&M-butik. Vi var där och tittade lite och detta kanske låter konstigt, men det gjorde mig himla förvirrad. Det kändes som att jag var i Sverige och USA samtidigt... Det är inte lätt att vara utbytesstudent haha! På bilden ovan ser ni även små påsar med kakor i, vilka fanns gratis på hotellet. Varma chocolate chip cookies... Behöver jag säga mer? Tur att det fanns ett gym på hotellet haha... 


beccis

herre vilka enorma jordgubbar

Svar: Vet :D De är inte lika goda som svenska dock :(
Mikaéla Svensson

2014-03-31 / 06:39:21
BLOGG: http://rebeccaslh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback