highschooldream.blogg.se

Friday night

Igår (fredag) var jag i skolan till runt halv 6 på kvällen eftersom de hade dansauditions som jag deltog i. Som jag har nämnt tidigare tar jag dans i skolan och i slutet av året så kommer vi ha en stor föreställning med alla danselever. I den föreställningen kommer vi visa fyra speciella koreografier som man måste gå på audition för vilket alltså var vad jag gjorde. Jag gjorde audition för en hiphop/jazz, en lyrisk duet och en jazztrio. Förhoppningsvis blir jag uttagen, men vi får se! Det finns väldigt många dansare på skolan som är galet duktiga! 
 
Efter skolan åkte jag hem för att ta en snabb dusch och sedan åkte jag hem till Maddie och umgicks med henne och Katie. Vi bakade bland annat chocolate chip cookies (läs åt kakdeg) och tittade på film. Himla mysigt! 
Maddie with some cookie dough haha
Katie, me and the rest of the cookie dough. I know my foot looks awkward don't judge it! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback