highschooldream.blogg.se

Sunday

Det märks att skolan är igång igen, då jag har spenderat några timmar av min söndagseftermiddag med mina läxböcker. Historia, algebra, och biologi x3. Även om det skolarbetet här vanligtvis inte är särskilt svårt är det ändå relativt tidskrävande. Till exempel spenderar jag ungefär 45-60min per dag på läxorna från mina mattekurser, och då är det alltså bara matte. Fast jag ska inte klaga! Jag spenderar mindre tid på att plugga här än vad jag har gjort på flera år, haha. 
 
Annars idag har jag tränat gymnastik men skollaget, vilket som vanligt var jättekul! Personligen lade jag väldigt mycket tid på bom och floor då det är dem grenar som jag huvudsakligen kommer tävla i. Tävlingssäsongen börjar för övrigt väldigt snart, och jag är himla taggad! Det ska bli så himla kul, både att tävla och att umgås extra med de andra i laget. De är så himla mysiga och snälla allihop, och alla i laget peppar varandra vilket känns hur bra som helst! In case att det skulle finnas någon blivande USA-utbytesstudent som läser min blogg: INVOLVERA DIG I NÅGON FORM AV SKOLSPORT NÄR DU KOMMER HIT! Du kommer inte ångra dig!  GO BEARS! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback