highschooldream.blogg.se

Vinst!

Igår eftermiddag hade jag gymnastiktävling med skolans gymnastiklag och trots en del olyckor så vann vi! Så himla roligt! Jag tävlade på floor och bom och man kunde även göra vault och räck. Jag fick relativt bra poäng på eventen som jag tävlade på och hela laget presterade verkligen bra. Dock skadades två av våra gymnaster, varav en av dem blev hämtad av ambulans. Det var läskigt och hemskt att se henne vara med om olyckan, men förhoppningsvis blir hon bättre snart. Skickar mina tankar till dig kompis! 
 
Hur som helst kändes det fortfarande bra att vinna, och efter tävlingen åkte vi hem till Bailey för att fira med pizza, cupcakes, brownies, sallad, prat och mysigt umgänge. Så himla mysigt! 
Här är en bild på hela laget som togs före tävlingen. Love you guys! GO BEARS!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback