highschooldream.blogg.se

Today

Det kändes nästan konstigt att vara tillbaka i skolan idag efter att ha haft en extra lång helg (vi var lediga igår eftersom det var Columbus Day). Även om vi inte var lediga alls mycket längre än vad man är en vanlig helg kändes det nästan som att vi hade haft lov, haha. Knas, men så kan det va'. 
 
Denna veckan har vi juryvecka på dansen i skolan, vilket innebär att vi varje dag har ett performance test där vi ska visa vad vi kan samt att vi har utvecklats under de gågna veckorna sedan skolan började. Anledning til att vi har det varje dag är att vi har olika dansstilar varje dag och vi har ett test per dansstil. Idag hade vi stepp vilket jag tror gick helt okej. Får dock inte resultatet förrän nästa vecka så jag kan inte säga något helt säkert. Däremot kan jag säga att det gick bättre än förväntat på ett unit-test vi hade i biologin för ungefär två veckor sedan(tror jag, tiden går så himla fort här!). Fick full poäng på FRQ-delen (uppsatsdelen) och 95% på multiple choice-delen, vilket jag är nöjd med med tanke på att hela provet var på engelska och det dessutom är det första riktiga stora provet vi har i biologi under detta läsåret. 
 
I eftermiddag har jag gjort läxor och tittat lite på tv. Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och eventuellt gå och lägga mig tidigt vi får se hur det går med det.  Imorgon ska jag skriva PSAT. Det ska bli kul att se hur det går! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback