highschooldream.blogg.se

Road trip

Igår gjorde jag, mom, dad och Steph en road trip till Columbus! Mom och dad skulle titta på OSU's fotboll game och under tiden åkte jag och Steph till ett shoppingcenter i närheten och handlade lite. Innan vi åkte till respektive destinationer stannade vi även hos Uncle Ted och åt lunch(sloppy joes) vilket var trevligt. Jag har bara träffat honom en gångn tidigare så det var kul att prata med honom och hans fru lite mer. 
 
Dagens köp blev ett par UGGS och en stickad tröja med hjärtan på. När vi hade varit i alla affärer gick jag och Steph och gjorde manikyr också bara för att avverka lite tid. På kvällen mötte vi upp Josh och en av hans vänner och gick och åt middag på en Japansk restaurang innan det var dags för hemfärd. Det var en bra dag! 
 


stinet

heej kompis! <3 har en liten fråga till dig och den går så här:
• hur tycker du att maten i usa är? är det lätt att hitta saker som är hyfsat "svenska" eller är det mest att testa nytt hela tiden? Är det svårt att äta saker som är "nyttiga"?

puss & kram & hälsa din vfamily från mig!!
saknar dig<33333333

2013-10-23 / 20:37:49
Beccis

svar: ja those ice creams <3 Hoppas du har kvar listan för vilka smaker vi åt så att vi kan testa nya i sommar ;)<3

Svar: Klart jag har kvar listan haha! Fassst jag lär vara ganska kräsen med mina glassmaker när jag kommer hem härifrån eftersom glassen här är hur god som helst hehe. ^^
Mikaéla Svensson

2013-10-26 / 18:32:44
BLOGG: http://rebeccaslh.blogg.se/
Beccis

Hihi ja det lär väl va så ;) testade frozen yogurt för första gången i stockholm och det var ASGOTT och jag kan knappast tänka mig hur gott det är i USA då!? :D<3

Svar: ermagerd, såå gott! Fast glassen är godare, hehehe. Ben'n'Jerry's är typ medelmåttig här... TÄNK DÅ HUR GOD ALL ANNAN GLASS ÄR! :D <33
Mikaéla Svensson

2013-10-26 / 21:28:30
BLOGG: http://rebeccaslh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback