highschooldream.blogg.se

Fredagens football game

I fredags gick jag och några kompisar, bland annat Hannah, Rachel, Jenna och Maddie till Jackson's football game. Vi hade roligt och det bästa var skolans marchingbands show i mitten av matchen. De har alltid ett uppträde i halvlek men denna gången var det en Black light show vilket var väldigt häftigt! En black light show är när de släcker ner alla lampor på hela arenan och sedan har bandmedlemmarna olika ljus på sina instrument och uniformer som lyser medan de spelar. Det var kul att se! Lite mer speciellt än de vanliga uppträdena, även om även de vanligtvis är bra de också. Jag försökte ta lite bilder på det men alla blev suddiga på grund av att min kamera automatiskt justerade slutartiden eftersom det var väldigt mörkt. Jag lägger upp några av dem ändå, men som sagt, det är ingen vidare kvalité, haha. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback