highschooldream.blogg.se

Thanksgiving break!

Jag har varit ledig från skolan sedan i onsdags och det har hänt mycket sedan dess! Redan under tisdagen började det snöa jättemycket och det fortsatte under natten så när jag vaknade på onsdagsmorgon var det runt 15-20sm snö ute. Under onsdagsförmiddagen bakade jag rimbobullar som vi skulle ta med till thanksgivingmiddagen dagen efter. Ungefär samtidigt som jag var klar med det kom Josh hem från Columbus och då tittade vi på Hunger games, för att senare under kvällen gå och titta på Catching Fire. Jag gillade filmerna mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra även om jag inte var särskilt in love with sluten av någon av dem. Jag vill även passa på att nämna att det är roligare tt gå på bio här i USA än hemma haha. Salongerna är större och stolarna (vilka är mer som skinnfotöljer än stolar) gungar fram och tillbaka som en gungstol om man rör sig, hehe. Dock är det mycket mer previews och reklam innan filmen börjar, men whatever. 
 
Efter filmen åkte vi hem och spelade Scategories (ett sällskapsspel som är som leken land och rike) och senare på kvällen hämtade vi Stephs kompis Jess som kom med flyget hit till Canton. Sedan blev det sängen för min del, då vi skulle upp tidigt dagen efter. 
 
Jag tog inga bilder under dagen, men istället får ni en bild på "snöstormen" som inträffade i tisdags. Vi blev varnade i skolan för snöstorm men när jag kom ut var det alltså detta jag såg... Haha, let's say att det lät lite mer dramatiskt än vad det var. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback