highschooldream.blogg.se

7. Dagar. Kvar.

Dör lite inombords.



Emma

Hejhej! råkade klicka mig in på din blogg! var själv utbytesstudent för två år sedan! Jag bodde i Wadsworth, Ohio vilket inte alls är långt ifrån där du kommer att bo! är faktiskt i ohio just nu! Vi åkte jämt till canton för shopping då det är en lite större stad än den jag bodde i! Ville bara säga att du kommer att ha världens bästa år och att jag är grymt avensjuk på att du ska va utbytesstudent i Ohio!

2013-07-24 / 02:35:08
Emma

Hejhej! råkade klicka mig in på din blogg! var själv utbytesstudent för två år sedan! Jag bodde i Wadsworth, Ohio vilket inte alls är långt ifrån där du kommer att bo! är faktiskt i ohio just nu! Vi åkte jämt till canton för shopping då det är en lite större stad än den jag bodde i! Ville bara säga att du kommer att ha världens bästa år och att jag är grymt avensjuk på att du ska va utbytesstudent i Ohio!

Svar: Hej! Åh vad roligt att du hittade till min blogg! Jag blir så glad av sådana här kommentarer, för det gör en ännu mer excited inför året än vad man redan är, även om man (eller iallafall jag) nu strax innan avresa börjar vela över huruvida det är rätt eller fel att åka iväg! Missförstå mig inte, jag ser fram emot det jättemycket, men det är så himla mycket som händer på en gång, jag tror att du förstår vad jag menar ^^Hade du någon blogg när du var utbytesstudent? :)
Mikaéla Svensson

2013-07-24 / 02:35:49
Emma

hej! förstår att det är mycket men det kommer vara så himla värt det!! Vilken skola ska du gå på föresten? ja jag hade blogg! den är jättedålig för jag hade ingen tid att uppdatera men här är den! www.emmagoestoamerica.blogg.se

Svar: Jag ska gå på Jackson High School! Det är en public school som ligger ca 2 miles från där jag ska bo! :)
Mikaéla Svensson

2013-07-26 / 17:33:55
Emma

Jag spelade match mot dom i basket. Det var en väldigt stor och fin skola! Jag vet att dom ska va väldigt vra på sport och har för mig att killlaget i basket har vunnit state. kommer bli skitbra!! :)

Svar: Okej! Ja, av det jag har läst om dem verkar de vara väldigt bra på sport. Skolans elever har även väldigt bra studieresultat rent generellt så det känns jättebra! Det blir en väldigt stor omställning bara; skolan jag går på i Sverige har ca 300 elever, Jackson high har 2000 ^^
Mikaéla Svensson

2013-07-27 / 16:23:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback