highschooldream.blogg.se

Saturday - Ohio States University football game

I lördags åkte jag och min v-familj till Columbus och hälsade på Josh samt gick på another football game. Det var OSU mot SDSU (två olika college, varav det förstnämnda är det som Josh går på) och det var faktiskt roligt på riktigt även om jag inte är en jättestor sportfantast! Jag, Steph samt Josh och hans kompisar hade platser i the student section (de läktarna som är till för collegestudenter från OSU) och stämningen var verkligen på topp! Arenan där matchen spelades har cirka 100 000platser och det var nästan fullsatt. Galet mycket folk med andra ord! 
En liten del av alla OSU-fans utanför arenan. ALLA hade OSU-tröjor på sig och jag har sagt det innan men säger det igen; school spirit är så himla roligt! Även jag var klädd i spirit gear! 
Innan matchen spelade alumni-medlemmar av OSU's marching band tillsammans med de nuvarande medlemmarna i bandet i en annan arena mittemot footballarenan. De spelade även i början av matchen på plan, i halvlek samt i slutet av matchen och det var häftigt att se dem spela samtidigt som de gjorde massa formationer och liknande! De gjorde bland annat en amerikansk flagga och bildade ordet "Ohio" i skrivstil. Så himla häftigt! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback