highschooldream.blogg.se

Bilder från avreselägret

Som sagt var jag på avreseläger förra helgen, och gissa om jag hade roligt!? Träffade många fantastiska människor, fick många nya kompisar, umgicks med tidigare utbytisar och hade det allmänt bra. Vi fick dessutom all information man kan tänkas få om ett utbytesår och hade lite workshops och diskussioner om hur man hanterar olika situationer som hemlängtan och kulturchockar. Det var även två representanter från USA där som pratade om hur man ska förbereda sig mentalt nu innan resan för att få ett så bra år utomlands som möjligt! Det var mycket givande men man fick verkligen mycket att tänka på och när jag åkte hem från lägret så vart jag helt overwhelmed av all information, alla nya människor och alla nya intryck från helgen. Hade over all en riktigt bra helg, och det kändes lite overkligt att komma tillbaka till skolan. Vet inte riktigt varför, men av någon anledning kändes det som att jag hade varit iväg i flera veckor och vardagen kändes himla avlägsen på något sätt. 
Här får ni lite bilder från lägret:
 


Beccis

vilken fin jacka du har!!:)

Svar: Tack Beccis! Den är ny! :D
Mikaéla Svensson

2013-05-04 / 21:51:43
BLOGG: http://rebeccaslh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback