highschooldream.blogg.se

Pontoon, cykel, läxor, fire

I huset bredvid där jag bor här i USA, bor vanligtvis (just nu renoveras huset och ägarna bor därmed tillfälligt en liten bit härifrån) en tjej som heter Nathalie och hennes familj. Hon graduated från Jackson High (JSA) i våras och hade över några kompisar (både graduated och nuvarande juniors och seniors) från JSA idag och undrade om jag ville följa med. Vi var ute med hennes familjs pontoon i sjön, pratade, badade och solade. Det var supermysigt och det var kul att träffa lite nya människor!
 
Efter pontoonturen tog jag och v-dad en cykeltur på ca 20miles (vilket motsvarar drygt 3mil) på en cykelled som gick längs med en flod (älskar att det tog en halv minuts tänkande innan jag kom ihåg den svenska översättningen för "river"). Naturen var superfin, och det var skönt att få lite motion! Lyckades dock bränna axlarna lite i solen, hehe. 
 
Kvällen har spenderats med läxor (har en "summer reading assignment" som ska lämnas in första dagen i skolan) samt en liten stund med lägereld och film ute i trädgården. Min v-familj har en projektor och en stor duk samt en bonfire-plats på baksidan där vi tittar på film/konserter/football osv. Jag hann dock inte titta så länge ikväll eftersom jag ville bli klar med mina läxor. Skönt att ha det gjort iallafall! Imorgon vet jag inte vad som hittas på, vi får se #aldrigvaritsåhärspontan! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback