highschooldream.blogg.se

Friday

Idag är det FREDAG! Woho! Jag började dagen i skolan där jag som vanligt hade FST, Algebra, Engelska, Dans, American History, Biology och Franska. Dansen var Jätteroligt idag och vi lärde oss en jättehärligt lyrisk koreografi. Det är så himla roligt att ha dans på schemat! Efter skolan så kom Steph och picked me up och sedan åkte vi till en glassbar med hemmagjord glass och åt, hihi. I eftermiddagn har jag varit och i ett köpcenter och handlat lite kläder och nu ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. Kanske pyssla lite, vem vet. Imorgon är det dans som gäller och på kvällen ska jag och Steph sälja böcker, hihi. Hoppas ni har det bra! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback