highschooldream.blogg.se

Home coming game

Igårkväll var det dags för home coming game, alltså football-matchen innan home coming dance. Jag gick dit med några kompisar, bland annat Hannah och Cloe och det var faktiskt väldigt roligt! Jag hade mycket roligare denna gången än vad jag har haft under tidigare matcher! Innan matchen hade de en lite parad där the home coming court åkte runt planen i sportbilar för att sedan marchera över planen och bli presenterade medan skolans marching band spelade en rad olika låtar. Skolans marching band spelade även i halvlek vilket var roligt att lyssna/titta på! På grund av att det är home coming week var några alumni-bandmedlemmar med också vilket var roligt att se! Efter matchen åkte jag med några kompisar och höll dem sällskap medan de åt glass och sedan åkte jag hem för att avsluta kvällen med Big Bang Theory tillsammans med v-mom. Jag hade en allmänt bra dag verkligen. Jag trivs hur bra som helst och dessutom är jag verkligen jättetaggad inför home coming dancesom är ikväll! Det ska verkligen bli så himla roligt. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback