highschooldream.blogg.se

Snö!

Igår natt kom det massa snö här, så nu är marken vit och det känns som jul! Det är supermysigt och faktiskt inte så jobbigt nu när jag inte behöver cykla i snön när jag ska till skolan! Haha! 
Vår balkong 
 
Jag mår bra just nu och jag har så himla mycket att se fram emot! Snart är det thanksgiving och sedan är det jul och nyår. Mellan thanksgiving och julafton ska vi dessutom (håll i hatten!) åka till DISNEY I FLORIDA! Jag ser så himla mycket fram emot det! Wiiiiiii! Vi kommer även resa en hel del under våren och jag kan knappt bärga mig. Åh, jag trivs så bra här! 
 


båtemoji

PALLAR INTE ATT NI HAR SNÖ OCH INTE VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Den är borta igen D:
Mikaéla Svensson

2013-11-14 / 17:58:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback