highschooldream.blogg.se

Svenska recept

 
Knappt tre dagar kvar till avresa och jag sitter just nu och skriver av lite recept på diverse svenska bakverk och maträtter samtidigt som jag lyssnar på Håkan och funderar över allt annat jag måste göra innan jag åker. Det är inte jättemycket kvar faktiskt utan mest att träffa lite fina människor en sista gång, kopiera de sista papprena och fixa med iPoden och lite så. Packning igår gick dessutom väldigt bra! Allt som jag vill ha med mig fick plats och det vägde inte förmycket! Härligt det! Det känns rätt skönt att allt börjar komma i ordning, även om det som nog kommer kännas jobbigast är kvar (att säga hejdå till människorna här hemma). Jag har redan sagt hejdå till några av mina mest betydelsefulla vänner, och det är verkligen inte lätt. Det kommer bli svårt utan er, men vi ses snart igen. Ett år har en tendens att gå väldigt fort, även om det känns som en lång tid såhär på förhand! 


beccis

<3

Svar: <3
Mikaéla Svensson

2013-07-27 / 15:39:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback