highschooldream.blogg.se

Mindre än en vecka

Det är nu mindre än en vecka till avresa och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med alla känslor som finns i mig just nu. Spänning, glädje, rädsla inför att säga hej då, nervositet, eufori, you name it. 
Idag ska jag officiellt börja packa (även om jag redan har börjat lite smått) och jag ska även fixa lite annat, som att hämta ut mitt visum. Under de kommande 6dagarna ska jag även bland annat säga hej då till alla fina människor runt omrking mig, äta middag med mina fina vänner, köpa presenter till min värdfamilj, packa klart, luncha med världens bästa farmor, lära mig laga svenska pannkakor, hämta ut mina flygbiljetter, köpa ett fåtal klädesplagg som passar in i min skolas dresscode plus tusen andra grejer som måste fixas nu innan avresan. Så mycket att göra och så lite tid, men ärligt talat känner jag mig ganska peppad på att ordna allt. Detta händer på riktigt. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback