highschooldream.blogg.se

Jag kommer sakna er, ni är något av det bästa som finns.

Jag älskar er jättemycket och ni betyder så otroligt mycket för mig. Det är er jag kommer tänka på när jag ligger i min säng på andra sidan jorden och ibland känner mig som världens mest ensamma person. At inte träffa er på så länge kommer vara jättetufft, men jag ska klara det! JAG SKA DET! Jag älskar er och jag lovar att inte glömma er! Snälla glöm mig inte!


john

Till och med jag kommer sakna dig Mikaél! Även om jag är i samma land som dig... Du är min kompis och jag kommer inte glömma dig ;)

2013-01-24 / 22:03:29
beccis

SÅ KLART DU KOMMER KLARA DET! kommer tänka på dig varje dag, och räkna ner tills du kommer hem igen bubblis. Aldrig att jag kommer glömma dig, ingen kommer göra det förstår du väl!:) du är bäst!

2013-01-25 / 10:00:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback