highschooldream.blogg.se

In the U.S

Mina ansökningshandlingar befinner sig förnuvarande i självaste USA och jag kan inte rå för att jag tycker att det är häftigt. Tänk att det sitter människor på ett kontor andra sidan jordklotet och läser igenom sådant som lilla jag har skrivit! Det är galet! Det känns fortfarande overkligt att jag ska åka och jag tror inte att jag komer förstå det på riktigt förrän det tillfälle då jag kommer hem igen om sisådär 1,5 år. Allt kommer vara nytt och spännande och läskigt och fint och skrämmande och nervöst och förhoppningsvis i det stora hela helt underbart! Man ska inte ha för höga förväntningar, men hur ska jag ärligt talat kunna låta bli?! Alla som någon gång har åkt iväg som utbytesstudent alternativt ska det inom ett år vet precis vad jag pratar om! Känslorna man upplever nu innan är helt flippade! Jag vet att jag har sagt detta innan, men jag är så himla glad över att jag ska åka och allt jag kommer att få uppleva där borta. The american dream som man säger. Åh!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback