highschooldream.blogg.se

Första inlägget

Hej!
Detta är en blogg där jag kommer skriva om mitt utbytesår, både nu innan jag åker och under tiden jag är där. Jag ska till USA (vart USA vet jag inte ännu) och där ska jag leva min dröm i ungefär ett år. Jag har drömt om att åka till USA i flera år och nu kommer det äntligen bli sant! Jag är så himla glad över detta!
Anledningen till att jag skaffade bloggen är att jag ska kunna skriva lite om mina tankar inför resan (om man kan kalla det så), vad jag gör och hur jag har det i USA, för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa i framtiden om hur jag hade det samt för att mina nära och kära hemma i Sverige ska kunna läsa om min vardag när jag är iväg.
Hoppas att ni tycker att det är roligt att läsa min blogg!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback