highschooldream.blogg.se

Länkar

Jag har nu länkat ett antal olika utbytesbloggar här på min blogg och ni hittar dem under länkar om ni är intresserade av att läsa! Insåg efter att ha lagt inhälften av bloggarna att jag kanska borde ha skrivit location före namnet så det blir lättare att hitta om ni vill läsa om någon speciell plats, men jag orkade inte byta namn på dem jag redan lagt in så jag hoppas ni klarar er! Jag kanske fixar det någon annan dag! Alla bloggar som jag länkat tillhör utbytesstudenter som åker samtidigt som jag, alltså läsåret 13/14, och eftersom de flesta för tillfället väntar på sin familj så kan det vara så att aktiviteten är låg på en del av dem men det är ändå kul att läsa! Särskilt om man själv också ska åka då man känner igen sig jättemycket i hur de andra känner och allt de skriver om! 
Så read och enjoy! 


tova

länkbyte? ska oxå till usa :)

Svar: JA vad roligt! :D Jag lägger till din blogg i min länklista! :)
Mikaéla Svensson

2013-02-26 / 18:41:54
BLOGG: http://usatova.blogg.se
louise

Hej, jag åker också till usa i sommar, länkbyte? :)

Svar: Va roligt! :) Visst, jag lägger in dig bland mina länkar! :D
Mikaéla Svensson

2013-06-02 / 17:55:57
BLOGG: http://louiseinamerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback