highschooldream.blogg.se

Movies

Den senaste tiden, typ under de senaste 10 dagarna, har jag varit på bio 2 gånger (vilket är 2 mer än vanligt under ett helt år, jag går i stort sett aldrig på bio). Jag gick med min värdfamilj båda gångerna och den första filmen var Monsters University vilken visades på en gammal superfin teater i Canton. Den var rolig och enligt mig är det omöjligt att inte gilla den då det är en Disney-film, hehe. Den andra vi tittade på var Iron Man 3, vilken var mindre bra. Action är inte riktigt min favoritgenre om man säger så, men det var ändå mysigt att göra något med familjen! 
Utsidan av teatern som visade MU. Det var finare på insidan, men jag kände inte riktigt att det var läge att ta kort i en mörk biosalong... Hehe. 
Här är utsidan av den andra biografen vi var på. 
Insidan....
...och Steph (min värdsyster). 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback