highschooldream.blogg.se

Geisen haus

Igår följde jag med min värdsyster Steph till en tysk restaurang som finns här i Canton tillsammans med en av Stephs kompisar (Sarah) och hennes familj. Maten var ingen höjdare eftersom i stort sett allt var friterat alternativt stekt i en halvliter smör/olja, men jag had a great time ändå! Roligt sällskap gör mycket! Sarah och hennes syskon kunde dessutom svenska då de alla har varit utbytesstudenter i Sverige. Jag pratade svenska med dem litegrann, men det kändes galet konstigt eftersom jag inte medvetet (har råkat några gånger utan att tänka på det, sjukt konstigt jag vet) har pratat svenska sedan jag kom till USA. Här är lite bilder ifrån kvällen:
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback